pondělí 9. dubna 2012

Happy Easter

Přeju všem krásný svátek a přináším vám velikonočně vybarvené nehtíky..:)

12 komentářů:

  1. Co je to za odstín ta modrá na prsteníčku ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty barvičky moc neodpovídají, proto jsem ani názvy laků neuváděla, ale je to China Glaze Aqua Baby..;)

    OdpovědětVymazat
  3. kranse nechtiky!!!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. priserny. takhle jsi vylezla mezi lidi???

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím, jsou příšerný,jako celý tento blog. Přišla jsem se omylem a docela koukám o čem je tvůj život, asi je hodně smutný, nudný a prázdný, když celý dny trávíš s laky a hlavně s internetem a s ,,přáteli" na internetu. Nelíbí se mi to tu, byla jsem tu naposled, blog je o ničem a jestli je tvůj život takový, tak ti ho fakt nezávidím a měla by ses nad sebou zamyslet. Asi nebudeš moc hezká.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak co jinýho čekat od člověka, kterej si říká MissCukřík?

      Vymazat
    2. Na tento blog jsem narazila náhodou, hledám dárek pro kamarádku, která je taky blázen do laků. Tvá reakce mě ale natolik zaujala, že jsem si blog prohlédla důkladněji. Opravdu nevím, z čeho usuzuješ, že lakování nehtů a vedení blogu je hlavní náplň života této slečny. Stejně dobře to může být hobby, kterému věnuje hodinku denně. Sama se zamysli, kolik ty trávíš času brouzdáním po netu, když přidáváš komentáře o půl páté ráno. To ani nemusí znamenat, že nemá přátele, nebo že je škaredá. Evidentně virtuálnímu světu přisuzuješ větší váhu, než doopravdy má. Pokud jsi ze shlédnutí tohoto blogu učinila právě tyto závěry, napadá mě známé pořekadlo: Podle sebe soudím tebe...

      Vymazat
    3. tos tomu fakt pomohla. věnovat nehtům hodinu denně NENÍ normální.

      Vymazat
    4. zato vysedávat na netu ve tři ráno a surfovat po stránkách, které se ti vlastně ani nelíbí rozhodně normální je, že... Jak jen to bylo? "jestli je tvůj život takový, tak ti ho fakt nezávidím a měla by ses nad sebou zamyslet. Asi nebudeš moc hezká"

      Vymazat
    5. koukám, že slečna kritička tu nakonec nebyla naposled..:D no, nevím jestli má cenu, uvádět to na pravou míru, protože ty jsi si sem evidentně jenom přišla ulevit kritizováním někoho, koho vůbec neznáš, ale můžu tě ujistit, že opravdu netrávím svůj život nad laky a internetem a troufla bych si tvrdit, že nejsem ani ošklivá..:D to mě opravdu pobavilo, jak tohle dokážeš posoudit z pár řádek textu a fotek nehtů.. nehty si lakuju jak je potřeba, někdy obden, někdy po týdnu, prostě asi jako každá holka, co si lakuje nehty a tenhle blog je jenom odreagování, sama vidíš, jak často sem přispívám.. jestli se ti tu nelíbí, velice bych ocenila, kdybys sem už nelezla a dala mi pokoj..;) hezký den, B.

      Vymazat
  6. Jé, ty jsou hezky velikonoční a veselé:-).Angley

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to se ti povedlo, na tento svátek dokonalé:-D

    OdpovědětVymazat