středa 16. května 2012

Essie Topless&Barefoot & China Glaze Fairy Dust


Už jsem dlouho nepřispívala, tak se omlouvám, ale nějak na to prostě v poslední době nebyla chuť ani čas a vlastně ani nebylo nic moc nového..:) Takže po dlouhé době něco přidám, ačkoli to není nic světoborného.. tenhle Essie nude lak je určitě nejhezčí, co jsem viděla, není do hněda, spíš dorůžova a myslím, že sluší každé ruce..:) je to dokonale elegantní lak, za který vás v práci nikdo kritizovat nebude a pokud ho chcete trochu ozvlášnit, třpytečky jsou jasná volba - já použila drobonké stříbrné od Chiny.. tahle kombinace mi vydržela neuvěřitelných 7 dní bez ošoupání a odštipování! 1 silnější vrstva Essie, 2 vrstvy Chiny a Seche Vite navrch..



s bleskem

 

4 komentáře:

  1. Tohle je fakt naprosto nejkrásnější kombinace :) Souhlasím, že Topless&Barefoot je nejlepší nude lak, jaký existuje :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky hlasuji pro Topless! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, zajímalo by mě, jaký používáš base coat? Stále hledám nějaký, se kterým bych byla spokojená...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, používám Seche Clear, ale upřímně je takový, že nenadchne, neurazí.. výdrž prodlouží jen o malinko a nehty i přesto trošku žloutnou.. jediná jeho výhoda je, že bleskově schne, ale už se těším až ho vystřídám.. já jsem byla dost spokojená se Zpevňovaček nehtů od Four Seasons, ten mi dal nehty dokupy po gelovkách a jako base coat byl super..:)

      Vymazat