čtvrtek 24. května 2012

China Glaze Aquadelic

Dnes vám představím krasavce z jarní kolekce Electropop od Chiny Glaze.. Je to světlá tyrkysová krémovka maličko s nádechem do zelena.. Výborně kryje, šikovnějším bude stačit jedna silnější vrstva, já dávala 2, schne do lesku a má skvělou konzistenci, ani moc tekutou, ani moc hustou.. A ta výdrž! Nalakováno mám od pondělí a zatím bez jediné chybičky, jako čerstvě nalakovaný, ani špičky nejsou oťukané, tohle je přes léto můj favorit, ikdyž normálně na takovéhle barvičky moc nejsem..♥

 A co vy, máte už své letní favority?:)

ladím s odlakovačem, btw. tenhle vážně doporučuju..

s bleskem, asi nejvíc odpovídající barva..:)

9 komentářů:

  1. Normálně jsi mě na něj nalákala. Většinu času nakupuju jenom tmavší barvy, nebo barvy, co jsou pro mě typické (hnědá, červená, oranžová), ale mám chuť nakoupit pár letních barviček, pokud nebudu vědět, co přihodit do košíku, doufám, že si na tohohe fešáka vzpomenu, na léto by byl úžasnej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem přes malinovky a když zkusím něco jiného, tak za dva dny většinou přelakovávám, protože mi to nesedí, ale tenhle lak mě dostal..:)

      Vymazat
  2. Já ho teda nemám, ale vypadá dost dobře. Určitě bude hezčí než For Audrey!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viděla jsem na netu srovnání a Aquadelic je jasnější a sytější a výraznější, takže podle mě je vážně hezčí..:)

      Vymazat
    2. Což je pro mě špatná zpráva, protože si ho budu muset koupit... Díky! ;)

      Vymazat
  3. Krásný fotky, úplně mám chuť si ho taky nalakovat, i když si ho šetřím až na opravdové léto a dovolenou :-)

    OdpovědětVymazat
  4. aaaach:-)!!!

    mám teď něco podobného, ačkoliv se mi to bohužel nepodařilo moc vyfotit, butter london slapper - nebo aspoň mi to přijde v podobném duchu...

    super divočinka:-)!

    OdpovědětVymazat