čtvrtek 17. května 2012

China Glaze Aqua Baby

Čtvrteční lak se nese v duchu hesla "modrá je dobrá" a tyrkysová ještě lepší..:) dnes vám představím lak, který jsem si koupila jenom proto, že takovou barvu jsem ve sbírce ještě neměla a podle fotek na netu měl být mnohem víc do modra, jako obloha za největších letních pařáků.. a ejhle, on je spíš dozelena, taková ta barvička, kdy nevíte jestli je to tyrkys nebo petrolej nebo teal a tak jsem jeho koupě docela litovala.. mám ho už aspoň 3 měsíce a dnes jsem poprvé lakovala.. mno, barvička je to moc pěkná, tyrkysovou miluju, ale tenhle lak mi prostě nesedí, kdybyste ho některá chtěla, ráda vám ho přenechám..:) lakuje se skvěle, na fotkách jsou 2 vrstvy, třetí by asi neuškodila, ale není potřeba, schne rychle a výdrž budu testovat, ale mě teď nedrží žádný lak déle než dva dny, nehtíky mám nějaké slabé..:( co na něj říkáte vy? a víte co je to teda přesně za barvu?:D

P.S. palce a prsteníčky jsem se snažila ozdobit v ombre stylu s Essence Blue Addicted, nee, že by se mi to povedlo, jak jsem si představovala, ale odlakovávat se mi to už nechtělo..:)




P.S. upozorňuju na tuhle rtěnku od Oriflamu, je fakt skvělá..:)

Triple Core Lipstick Trend Edition Fashionista Pink

 




1 komentář: