neděle 17. června 2012

China Glaze Pool Party

Po delší době se vracím s příspěvkem o mé první neonce.. (teda vlastně labradoořině, které tímto děkuji za půjčení)..:) tahle krásná růžová neonka od Chiny je lak, ze kterého mám děsně rozporuplné pocity.. na jednu stranu je to úžasná, veselá a svěží barva, jak už tak neonky bývají, na druhou, je mi to záhadou, ale v lahvičce má naprosto jinou barvu než na nehtu - lahvička je růžový zvýrazňovač, nalakovaný jde do oranžova a do červena, jak vidíte na fotkách.. dále lakování - miluju jeho schnutí, nikdy jsem neměla lak, který by uschnul rychleji - 3 vrstvy za 10 minut dokonale suché, ALE jsou potřeba aspoň ty 3 vrstvy na nějaké pořádnější krytí a dokonce mi přijde, že časem nalakovaný nějak průhlední (ale to se mi asi zdálo, nevím, jestli je to možné).. aplikace je snadná, lak je krásně řídký, nebudete potřebovat ani korekční pero.. Pool Party zasychá matně, což podle mě není vůbec na škodu, je to naopak moc zajímavé a líbí se mi to víc než v lesku.. co se týče výdrže, mno, nejvýš tak 2 dny vydržel, déle už ale vypadal zašle a oprýskaně a už zdaleka tolik nezářil jako na začátku.. co mu zase nemůžu vytknout je odlakování.. 

tak já nevím, jak to s ním vidíte vy, pokud ho máte? a jaké jsou vaše oblíbené neonky?:)





a na konec nejlepší ovoce na světě, na třešně se těším celý rok až dozrají..:)

2 komentáře:

  1. Ahoj koči, nemáš za co ;) Vítej ve světě neonek, tak 70% tyhle nešvary má :/ Dělají díry, potřebují 3 vrstvy a různě kraví. Jestli chceš vyzkoušet fakt luxusní neonku, tak ti půjčím tu Zoyu a nebo Color Club Poptastic, ta řvavá fakt je a lakuje se skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ale je krasnyyyyy :) ja mam zatim jen tri neonky, vsechny od color club a lakuji se uplne bez problemu.

    OdpovědětVymazat