úterý 19. června 2012

Tajný kód na poštovné z Lushe zdarma!

Ahoj všem co milují (nebo chtějí milovat a ještě se jim nenaskytla příležitost) přírodní kosmetiku Lush! Do schránky mi přišel supertajný dopis se supertajným heslem pro poštovné zdarma, ale já nejsem škrt a podělím se..:)) doporučuji třeba masážítko Each Peach, Angels on Bare Skin nebo Hennu..

nakupovat můžete na stránkách lushcz.cz

takže kouzelný kód pro poštovné zdarma je: 0500

pozor: platí pouze pro ČR do 24.7.2012 a zadává se do políčka na konci objednávky..;)


S jakými lushími věcmi jste spokojené vy? Klidně napište, pokud kód využijete, jaké výrobky zkoušíte..:)

4 komentáře:

  1. LUSH- moje láska! Jsi úžasná, že jsi ostatním prozradila tajný kód ;-), já tedy objednávám jen z UK, protože jsou tam o polovinu nižší ceny a o poštovný se dělíme s ostatníma "lushbláznama", ale teď mám normálně chuť objednat si masážítko z český kotliny!
    A ten lak z minulýho postu-náááááááádhera!
    Tady mě to baví! ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to souhlasím, taky mám naprostou většinu věcí dovezenou z Anglie, tady bohužel neví, co by si za to řekli..:/ a děkuju, těší mě, že se ti tu líbí..:)

      Vymazat
  2. Ahoj, To si jako může kdokoli požít ten kod ?? Mám strach aby mě pak něco neudělali...že neni muj a tak :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě to může použít každý, ten kód je jen jeden a pro všechny stejný..;) měj se!

      Vymazat