neděle 15. července 2012

Maybelline Color Tattoo 24hr Gel-Cream Eyeshadow

Dnes vám  netradičně nepředstavím žádný lak na nehty, ale jiný kosmetický výrobek, který mě v poslední době naprosto nadchnul.. tím jsou nové, respektivě u nás nově dostupné stíny od Maybelline, které slibují neskutečnou výdrž, krémovou texturu a zářivé barvy.. jak už jsem zmínila výše, opravdu nemám slov..:) stíny opravdu skvěle drží (a to je u mě opravdu co říct, na očích mi nedrží nic ani se všemi opěvovanou bází Artdeco), celý den bez problému, neslévají se a barva je pořád krásně výrazná i po něholika hodinách nošení.. a to vše i bez báze, i když s ní je to samozřejmě lepší.. na druhou stranu jdou stíny skvěle odlíčit, rozhodně nehrozí žádné drhnutí jako třeba u gelových linek a tím se dostávám k dalšímu plusu, že je lze použít nejen jako stíny, ale i jako gelovou linku.. textura je velice příjemná, stačí opravdu malé množství, nanáším prstem, ale není problém ani štětečkem samozřejmě.. absolutně neubývají, tohle jsou stíny, které vám vydrží roky (snad teda i textura zůstane tak úžasná).. a v neposlední řadě jsem nadšená i barvou - na výběr jich moc není, ale myslím, že si každá vybere, na výběr je stříbrná, hnědá, zlatá, černá, fialová a tyrkysová.. já si vzala pro mě nezvyklou zlatou, odstín 05-Eternal Gold a byla jsem příjemně překvapená jak mi sedí, ačkoli mi obvykle zlatá nesluší.. tento odstín je úžasný k opálené pokožce a ve velice slabé vrstvičce by se dal použít i jako rozjasňovač na letní party..:)) určitě si pořídím další odstíny, láká mě hlavně stříbrný a tyrkysový.. a na závěr ještě zmínít cenu, kupovala jsem je v Rosmannu za 139,-, teď je mají myslím v akci za 119,- a seženete je i v DMku (nebo aspoň v Praze je měli)..

A co vy, taky jste z nich tak nadšené?:)

P.S. Fakt mě děsí, co všechno ten foťák odhalí a co naopak utlumí, tak ty fotky berte s rezervou..;)
vlevo hodně rozetřeno, vpravo větší vrstva



použití jako linka + slabonká černá linka


jako stíny, ale foťák sežral barvu..:/

Ještě dodám fotky po 12 hodinovém nošení s bází Artdeco, stíny se ani nehly, jsem vážně nadšená..:)
 



3 komentáře:

  1. pekna farbicka, necakalo som to, Color tatoo som toho nacitala uz aj neativneho aj pozitivneho...

    OdpovědětVymazat
  2. Na tobě vypadá dobře, já o tomhle odstínu taky přemýšlela, nakonec mám On and On Bronze a jsem neuvěřitelně spokojená. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt mi přijde, že by slušel každému, já už týden nenosím nic jiného..:)

      Vymazat