středa 18. července 2012

Velký test očních linek

Dnes jsem pro vás udělala malý test, jak drží různé oční linky a jak se mi s nimi pracuje.


Na zoubek jsem se podívala hlavně drogérkovým výrobkům, které jsou pro většinu z vás nejdostupnější. A jak tedy dopadly?


Číslo 1 patří tekutým linkám od Catrice z limitky Welcome to Las Vegas, která už není k dostání, ale třeba ji ještě někde vyhrabete ve výprodeji..:) je to černá linka se zlatými třpytkami, moc pěkná a zajímavá.. má skvělý aplikátor - tvrdý hrot, se kterým se mi dobře pracuje, při aplikaci je třeba udělat dvě vrstvy pro dokonalou sytou linku, ale stojí za to..jejich slabinou je pouze odličování, protože teda linky drží fakt fest a je potřeba určitě odličovat na bázi oleje a drhnout. Já je koupila ve výprodeji za 20,-..:)

aplikace: chvalitebně
otěruvzdornost: výborně
voděodolnost: výborně
odličování: dostatečně

Číslo 2 představují černé tekuté linky ze stálé nabídky Essence Liquid Eyeliner. Aplikátor žádná sláva, je tak divně měkký, jakoby pěnový a není zrovna přesný. Kreslí docela hezky, sytě i na jeden tah.Za tu cenu nejsou špatné, ale moc velkou výdrž od nich nečekejte, rozpíjí se po pár hodinách. Nekupovala jsem je, jsou sestry, ale cena bude kolem 60-70 korun.

aplikace: dobře
otěruvzdornost: výborně
voděodolnost: nedostatečně
odličování: výborně


Číslem 3 je další výrobek od Essence a to linky ve fixu Eyeliner Pen. No ty mi přijdou jako rozhodně nejhorší. Skoro nekreslí, rychle vysychají, výdrž veškerá žádná, jediné plus je v přesnosti aplikace a odličování, ale hrot se rychle zdeformuje a nikdy nenakreslí výraznou linku. Tenhle výrobek je absolutní propadák. Opět cenu nevím přesně, jsou sestry, ale bude kolem 60-70 korun.

aplikace: dostatečně
otěruvzdornost: dobře
voděodolnost: nedostatečně
odličování: výborně
 
 Číslem 6 se chlubí tekuté linky od Rimmelu Exaggerate Eye Liner. S těmito linkami jsem moc spokojená, už mám několikáté, hrot je pevný a dobře se s ním nakreslí i tenonká linka. Sytost výborná i na jeden tah a výdrž je celodenní i na mě, na které žádný oční makeup nedrží. Cena 139,-.

aplikace: výborně
otěruvzdornost: výborně
voděodolnost: chvalitebně
odličování: výborně

aplikátory tekutých linek

Teď už se přesouváme ke gelovým linkám. Ještě doplním, že jsem zapomněla otestovat linky od Catrice, které mám taky ve sbírce, ale až na to, že mají řidší konzistenci a tudíž je potřeba vrstvit o nich platí to samé jako o gelovkách od Essence, viz níže. Cena myslím 119,-.

Číslo 4 zastupují gelové linky od Essence Gel Eyeliner. Mnozí z vás je chválí a nedají na ně dopustit, mě nepřijdou špatné, ale mám výhrady. Aplikace je skvělá, když se naučíte se štětečkem (používám zkosený buď od Essence nebo oboustranný z H&Mka), můžete s nimi čarovat. Výsledkem je vždy krásná sytá linka na jeden tah. Co mě trochu mrzí je jejich výdrž, mě se po pár hodinách obtiskávají a musím si proto oči pořád hlídat. To se nezlepšilo ani po nanesení báze. Nicméně někomu drží jak přibité, tak je to asi jenom můj problém. Další trochu nepříjemnou věcí je, že vysychají, mám je asi 3/4 roku a vyschly hodně, ne, že by se s nimi nedalo teď pracovat, ale jde to hůř. Na odličování budete určitě potřebovat olejíček, drží se jako klíště. Cena myslím pod 100,-. Mají ještě další odstíny, já mám zelený a fialový a ty jsou moc krásné, výdrž bohužel stejná, ale už stejně nejsou v nabídce.

aplikace: výborná
otěruvzdornost: výborná
voděodolnost: výborná
odličování: dostatečné

Číslo 5 představují gelové linky Elizabeth Arden Color Intrigue Gel Eyeliner. Naprosté zklamání, objednala jsem si je z jahody kvůli oslavné recenzi od vienettky a jsem teda dost rozčarovaná, protože jejich cena není úplně nejmenší. Možná je to fake (ale zkoumala jsem dost podrobně fotky a nemyslím si to), možná jenom vadný kus, ale přišly mi totálně vyschlé (a to přišly v krabičce v neporušené folii), že se skoro nedají nabrat a výdrž je dost otřesná. Vůbec nechtějí zaschnout a i potom se obtiskávají a rozmazávají. Nicméně zkoušela jsem je i s bází od Artdeco a bylo to výrazně lepší, tak je možná ještě vezmu na milost, ale potřebovala bych je tedy něčím zředit, nenapadá vás čím a jak? Jelikož se barvy na štěteček moc nechytá, i linku je potřeba několikrát obtáhnout a nikdy není zrovna ostrá a výrazná.. Cena byla 251,-.

aplikace: nedostatečně
otěruvzdornost: dostatečně
voděodolnost: dobře
odličování: chvalitebně

Za číslo 7 kopou gelové oční stíny Maybelline Color Tattoo, které se bez problému dají použít i jako linka a které jsem vám představovala už dříve. Nanáší se bezvadně, sytost není nijak závratná, ale to asi taky záleží na odstínu, s výdrží jsem naprosto spokojená. Odličování bez problémů.

aplikace: chvalitebně
otěruvzdornost: výborně
voděodolnost: dobře
odličování: výborně



A nakonec posledním testovaným výrobkem číslo 8 nejsou linky, ale voděodolná řasenka od Oriflamu Wonderlash. Wondelashku mnohé ženy milují a často je to pro ně jediný výrobek od Ori, který stojí za to. Já osobně mám od nich radši řasenku Revelation, ale ta nemá voděodolnou variantu. Řasenka má každou stranu kartáčku jinak dlouhou, jedna strana má zahustit, druhá prodloužit a docela to splňuje, řasy neslepí, ale hezky oddělí a zvýrazní. Testem voděodolnosti prošla, ale z vlastní zkušenosti vím, že když se budete máchat ve vodě nějak déle, nebo si potom promnete oči, samozřejmě to nevydží a začne se drolit.. ale pokud si dáte pozor, je to dobrá řasenka na letní dovolenou.. odličování jde trochu hůř, jako u všech voděodolných řasenek, počítejně s tím, že vám to chvilku zabere..stálá cena 229,-, v akci klidně i polovinu..

aplikace: chvalitebně
otěruvzdornost: výborně
voděodolnost: dobře
odličování: dostatečně
Oriflame Wonderlash Waterproof

 A tady máte fotky jak testování vypadalo..

začínáme - aplikace

otěruvzdornost

ordál vodou



ordál odličovačem na voděodolný makeup

 Ještě seznam na závěr:
1. Catrice Welcome to Las Vegas Liquid Eyeliner, odstín Drama Queen
2. Essence Liquid Eyeliner
3. Essence Eyeliner Pen
4. Essence Gel Eyeliner, ods. 01 midnight in Paris
5. Elizabeth Arden Color Intrigue Gel Eyeliner, ods. Black
6. Rimmel Exaggerate Eye Liner
7. Maybelline Color Tattoo 24hr, ods. O5
8. Oriflame Wonderlash Waterproof

Úplně jsem vynechala obyčejné tužkové kajalové linky, protože je téměř nepoužívám, nenašla jsem ještě žádné, které by mi chvilku na oku vydržely a nelíbí se mi, že s nimi neudělám linku tak ostrou.

Doufám, že moje recenze někomu pomůže s výběrem..:)
A jak jste na tom vy? Jaký typ linek upřednostňujete a se kterými jste nejvíce spokojené?

Žádné komentáře:

Okomentovat