čtvrtek 7. února 2013

Ombre nails #1


Ahoj všichni, 
dneska mám konečně celý den volno, tak se vám pochlubím s jedním mým starším výtvorem.. Techniku ombre asi už každý znáte, jestli ne tak věřte, že je to opravdu jedno z nejjednodušších a nejefektivnějších zdobení a zvládnete ho každý doma.. Je na to potřeba jen houbička na nádobí, podložka (nejlépe lesklý silnější papír, aby se do něj lak nevpíjel - třeba obálka časopisu) a barvičky dle vašeho výběru.. A pak si jen nanesete trochu laku na podložku a houbičkou ťupkáte na nehet dle libosti a fantazie.. super easy..:)

Takže tady moje varianta: podklad 1 vrstva China Glaze Aquadelic, dále Essence You belong to me a na špičkách OPI Alpine Snow.. Celé je to ještě zalakováno třpytkami China Glaze Fairy Dust, které se krásně třpytily, ale to bohužel foťák vyfotit nechtěl..


No moc se mi to líbilo..:) perfektní zimní nehty, byla jsem několikrát pochválena.. 

A co vy, zkoušeli jste tuhle metodu zdobení?:)


2 komentáře:

  1. vypadá to perfektně! já zatím tuto techniku nezkoušela.. až hanba mi je, ale jako předmaturitní terapii tuto techniku určitě plánuji:))

    OdpovědětVymazat
  2. Toto zdobenie mám veľmi rada :) Rýchle, jednoduché a pekné :)

    OdpovědětVymazat