neděle 10. února 2013

Zlatá francie


Hezký nedělní večer,
dneska jen tak narychlo s velmi jednoduchou manikúrou. Vydržela věčnost, byla jsem moc spokojená - kolem 5-6 dní. Mléčný lak je Catrice Cotton Candy at Eiffel Tower (což je naprosto úžasný název a už jen kvůli němu lak miluju) ve dvou vrstvách a zlaté třpytky jsou z podzimní China Glaze Safari kolekce I herd that v jedné silnější vrstvě.. Zalakováno NYC Turbo Dry Top Coat, se kterým jsem moc spokojená, schne opravdu bleskově..:)

P.S. za kvalitu fotek se omlouvám, příště se polepším..:)







11 komentářů:

  1. Palec nahoru, vypadá to bezvadně!

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi sa mi to páči :) Jemné a elegantné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak, i na zkoušku jsem s tím bez problémů šla, ideální variace na téma nesmrtelné francie..:)

      Vymazat
  3. to je ale ošklivé, vypadá to jak špína

    OdpovědětVymazat
  4. Jůů, to je pěkný! To se mi líbí, vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je hezký, takový decentní :) Francii máš podle šablonek, nebo od ruky? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju..:) francii mám od ruky, se třpytkovýma lakama jou obloučky velice dobře, nepravidelnosti skoro nejsou vidět - ani nebylo potřeba předělávat..:)

      Vymazat
    2. Asi se do ní po dlouhé době taky pustím :)

      Vymazat
  6. Vypada to moc hezky.
    ChG i herd that je supr lak:-)

    OdpovědětVymazat