pátek 9. března 2012

China Glaze Ahoy!


Dnes mám pro vás moji nejnovější srdcovku - China Glaze Ahoy!, na který jsem si dloooouho počkala, než ho naskladnili, ale vážně stojí za to..:) je to úžasná růžová malinovka s růžovo-zlatým třpytem a je božská jak na sluníčku, tak v umělém světle..:) kryje ve dvou vrstvách, asi by neuškodily ani tři, ale je to spíš zbytečné, má super konzistenci a dlouhou výdrž.. a navíc mi perfektně ladí k zimní bundě..:D




tady asi nejvíc odpovídá odstín

po třech dnech nošení, maličko odrbaný..:)

tady je trochu vidět ten krásný zlatorůžový odlesk na sluníčku..<3

6 komentářů:

  1. Měla jsem ho poslední tři dny, je prostě dokonalej :) Až tak, že si kolegyně vyškemrala půjčení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, mě ho teď vybral přítel mezi asi deseti lakama, že tenhle si mám dát, že je nejhezčí..:D

      Vymazat
  2. Je fakt krásný, ale snad nevyfotitelný! Já mám naprosto děsné fotky a asi někdy zkusím pořídit lepší ;) Ta poslední fotka je nej <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fotka na alpském sluníčku..:D ale máš pravdu, taky s těma fotkama nejsem moc spokojená a to už jsem ho fotila třikrát!:/

      Vymazat
  3. Teda ten je úžasný! Miluju takovéhle barvy a poslední dobou na různých odlescích ulítávám ještě víc :)

    OdpovědětVymazat
  4. po tomhle pokukuju už jakou dobu a je fakt nádherný... musim to nějak pořešit:D a asi taky pořídit - přece tady nebudu pořád jen slintat:D

    OdpovědětVymazat