neděle 4. března 2012

China Glaze New Years Eve + Essence Circus Confetti

tady nejvíc odpovídá barva..;)

Dneska mám pro vás jenom rychlovku, aby tu něco nového přibylo, byla jsem týden na horách..:) Takže představuji variaci na nekonečné téma - zdobení třpytkami. Tahle kombinace je tak výrazná, že konzervativnějším lidem vypálí díru do sítnice, ale pro ty ostatní, kdo potřebují rozsvítit den je to dokonalost sama..:) Dvě vrstvy China Glaze New Years Eve, jedna vrstva top coatu od Essence Circus Confetti a pro hladkost zalakování Seche Vite. Výdrž skvělá - dva dny samotný New Years Eve a další čtyři s těmi třpytkami a bez jediné chybičky..





6 komentářů:

  1. vypadá to suprově :) taky bych mohla něco s těma třpytkama zkusit, mám je doma taky.. a ještě nepoužité :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě zkus, já je teď patlám na všechno a většinou se mi děsně líbí..:) a to ještě před půl rokem jsem nemohla ani jemný shimmer v laku a nosila jsem jenom krémovky..:D

      Vymazat
  2. Abych řekla pravdu, tenhle topper se mi líbí jenom na bílém podkladu, mimořádně i na něčem jiném...
    Ale ta modrá! <3 Achjo... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, tyhle barevné třpytky vypadají nejlíp na světlonkých lacích, ale na tomhle modrém mi taky vyrazil dech, jak spolu skvěle ladily..:)

      Vymazat
  3. Uáááá, boží!! Sakra, tenhle modráček se mi fakt líbí :) Máš ho tady už podruhý a já už podruhý slintám. To zase bude peněz... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně dlouhé drápy... Nevypadá to dobře.

    OdpovědětVymazat