pátek 24. února 2012

H&M Moody Model


Tak dnes na vás vytáhnu další starší kousek, úlovek z výprodejů v hmku za 20 korun..:) je to naprosto luxusní krémová tmavě petrolejová barvička, přijde mi dost originální, i když zas tak moc laků nastudováno nemám..:) na fotce mám 2 vrstvy a seche vite top coat, krytí je optimální, nanášení celkem taky, ani jsem neupravovala korekčním perem, bohužel výdrž žádná sláva, ale takováhle barvička vás stejně celý týden nebaví, tak se jí rádi po třech dnech zbavíte.. teda pokud se vám to povede..:/ i když jsem měla base coat, obarvil mi do zelena i nehty a vybledlo to až po dvou týdnech.. ještěže mám nalakováno imrvére..:)

Today I'm posting an older swatch, I've had got it in sales in H&M for 0.80€..:) It's absolutely goergous creamy dark teal color, I think it's original, although I don't know so many nail polishes..:) I wear two layers on my photos with top coat.. Coverage is good, aplication also, but durability not as famous, anyway you don't like it wear whole week, so you want it away after three days.. just only if you manage it..:/ although I have had a base coat, this polish made my nail green and I cleared off it after two weeks.. thank godness I'm wearing polishes anytime and everywhere..:)




s bleskem, barva odpovídá





11 komentářů:

  1. Já vždycky někde zahlédnu fotky laku z H&M a jsem z něj nadšená. A když jsem v prodejně, tak se mi tam žádný nelíbí a zas odejdu s prázdnou.. no musím to někdy risknout :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. když ony ty laky vypadají prostě na fotkách jinak než v lahvičce nebo na nehtech..:D člověk je pak zklamaný nebo naopak nadšený, ale většinou na fotkách je ta barva hezčí než ve skutečnosti řekla bych..:/ a taky se mi nechce kupovat tyhle značky co nejdou poslat dál jen tak na blind, ale za dvacku jsem ho tam nemohla nechat..:D

      Vymazat
  2. Taky ho mám a taky za dvacku :), z tý barvy jsem nadšená.
    Já jako podklad používám kalciový lak od Gabriella Salvete a nemám problém, že bych měla obarvené nehty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za dvacku je skvělý, stejně jak kupuju pořád nové laky, pochybuju, že se na něj ještě někdy dostane..:D a podklad budu muset asi nějak navrstvit, použila jsem Seche Clear proti žloutnutí, ten je dost tekutý, tak to ochránit asi nedokázal, příště ho zkusím vyměnit za jiný teda..:)

      Vymazat
  3. Moc zajímavá barva, ještě ke všemu za dvacku :) asi bych do něj taky šla, kdybych měla tu možnost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já kupodivu každou chvíli narazím na podobnou akci, tak se má sbírka stále rozrůstá..:)

      Vymazat
  4. Krásná barvička a za dvacku, to je jak zadarmo :) Já v H&Mku vždycky ty laky okukuju, ale pak si nakonec žádný nekoupím, protože se mi zdá, že mají strašně obrovské balení na to, že mě barva zanedlouho omrzí.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě se hlavně nelíbí v H&M ty ceny za jejich laky, přijdou mi dost předražené a kvalitou žádná velká sláva, kam se hrabou třeba na Chinu Glaze, která se dá pořídít i levnějí..

      Vymazat
  5. toto je ovšem záhada...
    na cizích si říkám, jak je to krásně sofistikované, a že to je zajímavé a že to musím taky zkusit (= nejprv pořídit), a pak v krámě buď odejdu s červeným nebo s mantrou "nic nekupuj, máš dost; nic nekupuj, máš dost" :DD

    takže - krásné to máš, krásné, velice sofistikované, snad se k něčemu podobnému taky někdy dohrabu :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale já si říkám přesně totéž..:D ale některé laky prostě vypadají skvěle na fotkách a ve skutečnosti žádná velká hitparáda.. akorát nevím, jestli je to teda těma fotkama, nebo tím, že ty laky obdivuju jenom na cizích rukách..:)

      a moc děkuju za pochvalu..:)

      Vymazat
  6. Barva supet, cena super! :)

    www.gabyy-sweet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat