pondělí 6. února 2012

China Glaze Grape Pop



Tak dnes nosím tento sytě fialový krémový lak z kolekce Up & away 2010. Kryje velmi dobře, jedna silnější nebo dvě slabší vrstvy jsou dostatečné, lakuje se tak docela obstojně. Výdrž se Seche celkem mizerná, ale s Four Seasons Vytvrzovačem laku vydrží v pohodě i 5 dní.

I'm wearing this violet creamy polish from Up &away collection 2010 today. It covers very well, one thicker coat, or two thinner is enough, applying was quite easy. Durability with Seche Vite is bad, but with Four Seasons Lacquer hardener it lasts up to five days.

 


fotky z dneška
přetáhnuto China Glaze Fairy Dust
fotky z léta..

4 komentáře:

  1. Děkuji moc za přidání do seznamu blogů! Zrovna jsem tě objevila přes Labradooru. A normálně si nemůžu vzpomenout, jestli už mi Grape Pop prošel rukama, ale na tobě vypadá hezky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vida, v lahvičce mě moc nezaujal, ale na nehtech vypadá moc pěkně :)
    A já prostě žeru ty tvoje nehty :D

    OdpovědětVymazat
  3. juu, moje první komentáře..:D není zač sonidlo, obdivuju tvoji sbírku laků a tvoji vytrvalost je všechny lakovat a fotit..:) já jsem fialový maniak, takže Grape pop je pro mě dokonalost sama, zvlášť když se se Seche tak hezky leskne..:)
    Labradoora: a to jsem je už musela zkrátit, protože jsem zjistila, že ani neudržím pero v ruce..:D

    OdpovědětVymazat
  4. Já chci taky neudržet pero v ruce :D Teda kvůli nehtům :))))

    OdpovědětVymazat