pátek 10. února 2012

China Glaze Recycle




Tak jsem dneska úspěšně za krásného počasí nafotila dokonalý lak co mám aktuálně na nehtech a teď večer jsem je šikovně všechny smazala, tak snad zítra druhý pokus vyjde..:D jako náhradu přidám starší swatche, lak už jsem dávno poslala dál, šedá není moje barva, ale vás třeba zaujme..:) řeč je o oblíbené šedivce od Chiny Glaze Recycle, je to světejší krémová šedá, žádný shimmer, žádný třpyt, pro někoho na podzim/zimu ideální, já spíš potřebuji v zimě trochu oživit a rozsvítit den, tak preferuji barevnější laky.. laky od tohoto výrobce mám moc ráda, s žádným nemám problém s aplikací, mají krásné barvy a výdrž je bezvadná.. to platí i u Recyclu, takže 2 vrstvy, dobrý TC a máte na 4-6 dní vystaráno..:) já jsem se ho snažila ještě vylepšit třpytkami Fairy Dust, mno, výsledek posuďte samy..

Jak se vám líbí šedé laky? Nosíte je a kdy? V zimě? V létě?

 
bez TC na sluníčku

s TC zataženo

s China Glaze Fairy Dust

Žádné komentáře:

Okomentovat