sobota 11. února 2012

Francouzská manikúra s OPI Alpine Snow



Tak dneska mám pro vás obrázky s něčím střízlivějším - klasickou bílou francií. Na bílé tipy jsem použila 2 vrstvy OPI Alpine snow, což je čistě bílá krémovka, představená už v článku níže a přes ní mléčný, ale dost průhledný Maybelline Mini Colorama Ballerina (také dvě vrstvy).
A protože se mě často ptáte jak francii dělám, tak tady je i postup: základem jsou čisté nehty bez podlaku, u francie si musíte dát opravdu pozor, aby vám nezůstaly zbytky barevných (hlavně červených) laků v kůžičce, pak to opravdu nevypadá dobře. Pak vezmu krycí bílý lak, ten OPI co mám vám ani moc nedoporučuju, má široký štěteček a špatně se s ním manipuluje, pořiďte si radši jiný s normálním nebo speciálně zkoseným a zkráceným štětečkem (takové najdete pod značkou Essence nebo Manhattan), a jedu z jedné strany ke druhé a kopíruju svůj přirozený oblouček, vy samozřejmě můžete udělat rovnější nebo zaoblenější, jak se vám líbí..;) nechám dobře zaschnout a dám druhou vrstvu, pokud chci vložit kamínek, nalepím ho do ne úplně zaschlé druhé vrstvy, bude v pohodě držet.. po zaschnutí druhé vrstvy vezmu korekční pero (vyhovuje mi Essence růžové se třemi výměnnými hroty, cena kolem 70 korun) a poupravím tvar obloučků a přetahy na kůžičku, jde to snadno, ale pozor ať si nezajedete moc daleko a nepoškodíte ty pracně namalované obloučky..:) poté dám jednu až dvě vrstvy mléčného laku, osobně doporučuju nebrat laky do béžova a oranžova, přes ty bílé tipy to nevypadá hezky, jsou prostě ošklivě zažloutlé, já mám aktuálně tu Coloramu, ale dřív jsem mívala francii od Rimmelu French rose a ten byl super (miluju rimmelovský štěteček).. no a na závěr přetáhnu top coatem urychlující schnutí, bez něj vám tolik vrstev nikdy neuschne - pro rychlé zasychání je nejlepší Seche Vite, to je klasika, i když se tady v čechách trochu hůř shání (najdete ho třeba na hairbeauty.cz), pro mě je jednička obyčejný Four Seasons Vytvrzovač laku (cena kolem 50 korun), který seženete v každé lékárně a občas i těch bezejmenných drogeriích - suší taky docela rychle a hlavně prodlouží výdrž laku až na celý jeden týden bez poškození! jenom dodám, že se mi ještě nestalo, že by se mi ten kamínek odloupl..:)

tak snad jsem někomu svým vyčerpávajícím popisem pomohla, mějte se hezky a lakujte!:)


aktuální délka


fotky z léta na kratších nehtech - dlouhé nehty nejsou podmínkou pro dokonalou francii..:)

1 komentář: