úterý 14. února 2012

Golden Rose Fashion Color 93



Tak dneska vám představím úlovek od levné značky Golden Rose, u které jsem hledala srdíčkový lak na valentýna. Můj vyvolený bohužel neměli, tak jsem jako cenu útěchy vzala tento modráskový lak, který mi hned padl do oka. Obvykle kupuji mnohem dražší láčky, tak jsem byla zvědavá, čím mě překvapí..:) No, co k němu říct. Popravdě, žádná sláva, barva sice pěkná, je to želé krémovka tmavě modré barvy, ale konzistence je příliš až jelly a i když nalakujete 3 vrstvy, není to ono, zasychání bez seche trvá věčnost (teda trvalo by, nejsem blázen, abych to zkoušela) a výdrž je opravdu mizerná. Na druhou stranu, kdybych nelakovala tak narychlo a ve tmě a trochu víc se snažila, určitě by výsledek vypadal líp, takže mu dám, až někdy budu mít dost času, ještě jednu šanci, protože barva je to skutečně nádherná. 

Jak se líbí vám? Používáte laky Golden Rose a jak jste s nimi spokojené?

 


5 komentářů:

  1. Já mám modré laky moc ráda, takže se mi líbí i tenhle :)
    Kde se dá Golden Rose koupit? Já nevím nikde v Praze, že by je měli :(

    OdpovědětVymazat
  2. taky mě teď modré laky nadchly, ale to je zase jen nějaké období, asi tou zimou..:) no já ho kupovala v Liberci v obchůdku Sisa, ale nevím jestli je to řetězec nebo jeden jediný, po Praze to moc naběhané nemám, ale u nás mají GR třeba drogerie Teta, tak možná mrknout do nějaké pražské, nebo do takových těch starých bezejmenných..

    OdpovědětVymazat
  3. já na modré moc nejsem, líbí se mi ale spíš modré tmavé, ty světlé mi přijdou lepší spíš pro blondýnky.

    golden rose laků mám pár, cca dvacet a spokojená s nimi jsem:-)
    akorát mi teda přijde, že ve srovnání s jinými docela dost smrdí:/

    OdpovědětVymazat