čtvrtek 9. února 2012

Catrice Walk on Air



Dnešní láček mě příliš neoslovil, vlastně se až příliš podobá Essie Van d'go, který se mi nelíbí jak barvou tak vlastnosmi, takže tohle je další z laků, které nalakuju jednou a dost.. V lahvičce je vidět drobonký růžový shimmer, díky kterému jsem lak koupila a který ho mohl povýšit o třídu výš, ale bohužel na nehtech není vůbec vidět, max po opravdu zevrubném prozkoumání. Dělá díry, na fotkách mám 3 vrstvy, ale jinak nemám s konzistencí ani se štětečkem problém, ty jsou skvělé. Chtěla jsem mu dát šanci před odlakováním po jednom dni a přetáhla jsem ho jednou vrstvou Chiny Glaze Fairy Dust, no je to lepší, ještě den dva ho nechám a pak se těším na nějakou rudou výraznou barvičku..:) Jen doplním, že je to limitovaná kolekce Hidden world, tak jestli se vám líbí, mrkněte po něm co nejdřív..;)

P.S. moje fotky nedokáží zobrazit ten odstín úplně dokonale, tak mrknete k viennettce, ta ho zachytila přesně..:)



druhý prst od shora nejvíc odpovídá skutečné barvě..:)






Žádné komentáře:

Okomentovat