úterý 14. února 2012

Lesk vs. mat?


Tohle jsem okoukala na jiném webu a už vím na jakém, tak sem musím přidat odkaz..:) takže děkuji petralovely za vypůjčení nápadu..:D jsem z toho naprosto unešená..:) Je to velice jednoduché a přitom efektní vylepšení laku, hlavně když se vám oťukají konečky a vám se nechce přelakovávat, to je úplně ideální..:) 

postup: Nalakujeme klasickou manikúru a necháme dobře zaschnout. Celý nehet zmatníme matujícím top coatem, já jsem použila od Essence Matt Top Coat, ale stejně dobře poslouží jakýkoli jiný. Tento top coat schne velice rychle, tak ani nemusíme dlouho čekat a můžeme namalovat špičky - pokud je máte oťukané a potřebujete to zakrýt, použijete na ně původní barevný lak, pokud zdobíte hned, stačí použít top coat pro vysoký lest, třeba Seche Vite, já použila první variantu. Konečky maluji ze strany na stranu stejně jako u francie. Pro doplnění dodám, že lak je Golden Rose Fashion Color odstín 93. A je hotovo, teď už se jen kochejte..:)




ladím..:)

6 komentářů:

  1. Tohle se mi hrozně moc líbí!

    OdpovědětVymazat
  2. Já tohle ráda! Jen mám nevýhodu, že jsem na to fakt kopyto a pak mám i trochu šišaté nehty (nebo prsty?). No, prostě pokusy nedopadly a tak jako fakt ne :D Je to nádhera <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ale to není ani moc o šikovnosti, já ty obloučky taky nemám úplně rovné, ale ono to není vidět..:D a líp se pracuje samozřejmě s tekutejším lakem/top coatem.. a ty, že máš šišaté nehty? vždyť jsou krásné, upravené, radost pohledět..;)

      Vymazat
  3. Tahle manikúra je krásná a moc se ti povedla a asi tuším,na kterém webu jsi to okoukala :D.......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, u tebe to bylo, to sem musím dat odkaz i na to tvoje dílo, s tou černou je to nádhera, budu si kvůli tomu koupit černou kremovku:-D a děkuju:-)

      Vymazat
    2. to vůbec nemusíš, já jsem na to přišla kvlůli Labradooře, která mi to hodila na zed na facebooku a tak se mi to líbilo, že jsem to musela zkusit :D.....

      Vymazat