pondělí 20. února 2012

China Glaze Haunting


Tak dnes vám představím dokonalý lak z halloweenské kolekce 2011 od Chiny. Fotky už mám nafocené déle na dlouhých nehtech, bohužel se mi dnes dva nehty urvaly a musela jsem zkracovat, zkracovat a zkracovat, až z nich nic nezbylo..:'( no a k laku - o té doby co ho mám, a to už budou tak dva měsíce, nenosím na nohou nic jiného..:) a teď když mám kratičké nehty je ten pravý čas nosit ho i na rukou, už se na něj těším..:) je to čistě černé želé se stříbrnými třpytkami, dvě vrstvy jsou dostačující, max někdy 3, když si uděláte díry pomalou aplikací, schne do hruba, jak vidíte na fotkách, tak to chce vrstvičku top coatu, ale i schnutí je bez něj ve dvou vrstvách rychlé. S výdrží jsem naprosto spokojená, jako u všech laků od Chiny. A ačkoli jsem se bála, že s černým lakem na nehty budu vypadat jako gothička, není tomu tak, ty třpytky a ta želé konzistence ho tak trochu zjemní a vypadá opravdu luxusně..:) 

Jak se líbí vám? přijde vám jako gothic-style? nosíte černé laky na běžné nošení?





5 komentářů:

  1. Můžeš mi vysvětlit, proč jsem ho prodala? :D

    OdpovědětVymazat
  2. jooo, to nemůžu, je fakt krááásný..:D Ale vždyť máš podobný od GS..;)

    OdpovědětVymazat
  3. ježiš to je nádhera tohle!
    ještě s tvýma nehtama...
    moc se mi líbí, mám ráda tmavé:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, ale nehtíky už nemám..:( dva se mi urvaly, tak jsem je musela zkrátit úplně všechny na krátko..:( ale tenhle lak vypadá krásně i na krátkých nehtech..

      Vymazat
  4. jo a jako gothic mi nepřijde a i kdyby, tak mi to neva, protože mi gothic (lehce) nevadí ani trochu.

    černé nehty nosím ráda - mám ten od GS, s těmi holo třpytkami, a mám ráda i jiné tmavé:-)

    OdpovědětVymazat