pondělí 6. února 2012

Rimmel Velvet Rose + China Glaze Crackle Medallion

 

Tady je můj dnešní příspěvek, starorůžová krémová barvička překrytá praskacím bronzovým lakem od Chiny. Výsledek se mi moc líbil, teď když na to koukám zpětně už to takový žůžo není, ale minimálně je to zajímavé..:) jinak Rimmel jsem měla půjčený, ale je to ta širokoštětečková řada, takže nanášení dokonalé, textura bezvadná a kryje v jedné vrstvě.. S krakovacími laky je to maličko složitější, chce to mít trochu v ruce, jaké množství se má dát, ale ve výsledku to vypadá moc pěkně hlavně přes temné laky, hlavně dávat vždy pouze JEDNU vrstvu a nikdy nepřetírat stejné místo 2x.. navrch Seche Vite..






2 komentáře:

  1. Tenhle práskač je prostě boží! Strašně se mi líbil na tom tmavým, co jsi měla, když jsme se posledně viděly. Jsem o tvých nehtech básnila ještě týden :D

    OdpovědětVymazat
  2. taky se mi nejvíc líbí přes tmavé laky, ten kontrast nejlíp vynikne.. už mi ty nehty nechval, budu nafoukaná..:D

    OdpovědětVymazat