úterý 13. března 2012

China Glaze Pelican Grey + Essence 78 blue addicted



Tak dneska vám, díky labradooře, od které jsem si lak půjčila, představím další barvičku. Vyhodnotila jsem jí jako holubičí šeď s jemňounkým stříbrným shimmerem, který je maličko vidět v lahvičce a ještě míň na nehtech (možná na sluníčku by to bylo lepší, ale bohužel se dnes neukázalo).. lakuje se krásně a kryje ve dvou vrstvách, výdrž neposoudím, protože mě barvička moc neoslovila a hned druhý den jsem odlakovala..:) já na ty šedivky prostě asi nejsem, už mám vyzkoušenou třetí a ještě ani jedna mě nechytla, ale už jí úplně vidím na labradoořiných krásných nehtech a budu si zase říkat, jak je ten lak krásný..:D jo a málem bych zapomněla na prsteníček, který je nalakovaný dvěmi silnějšími vrstvami úžasného laku za 30 korun! Essence blue addicted je dupem slavného Across the Universe od Deborah Lippmann a je prostě dokonalý.. bude o něm brzy samostaný post, protože jsem neodolala a nalakovala ho na všechny nehty,..:D

co vy říkáte na šedé laky?:)



fotka s bleskem, tady vidíte ten jemný shimmer


s kedlubnou..:D


8 komentářů:

  1. Kedlubna výborná :D Šedivka je to krásná, už se na ní těším :) A s BA to vypadá dohromady dost dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  2. ,,S kedlubnou" :DD Musím říct, že je to krásná šedá :)No a pro ten Essence pozítří mažu... ZASE!!! :/ :D Úplně jsem propadla těm Essence speciálům. A díky tvému blogu (+ Omlázku, ...) jsem posedlá laky čím dál víc. DÍK MOC! :// :D Baví mě styl, jakým o lacích píšeš, nenudí to... Jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pááni, taková pochvala..:) moc děkuju! a promiň, že rozšiřuji svoji závislost i na ostatní, ale já si prostě nemůžu pomoct..:D

      ten essence je fakt dokonalý, shlédla jsem ho na nějakém blogu a taky jsem ho hned musela mít, dneska ho na mě viděly kamarádky a všechny si ho běží koupit..:D hlavně za těch 30 korun, to by byl hřích ho nemít ve sbírce..:) ale ani to není speciál, je to ten z těch malých lahviček colour & go..;)

      Vymazat
  3. Skvělá kombinace! Já šedou zbožňuju, ale musím na ni mít náladu, jinak mě taky nudí.
    A jo, byla by škoda nemít Blue Addicted, ale u odlakovávání jsem si málem vyrvala vlasy, nakonec jsem na něj musela vytáhnout alobal - a to já strašně nerada, mám po něm dycky strašně suchý ruce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš pravdu, odlakování mě stálo taky dost nervů (a hlavně odlakovače a tamponků), ale nakonec se povedlo i bez alobalu..:D ale stejně ho miluju, i chlapi mi ho chválili, no prostě téměř dokonalý lak..:)

      Vymazat
  4. Já šedou vůbec nelakuju, mým bledým rukám nesluší, ale musím uznat, že v kombinaci s Blue addicted vypadá moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  5. kedlubna super:-)
    já šedé docela můžu,jen to má pro mě tu nevýhodu, že mě to brzo přestane bavit:(

    OdpovědětVymazat