neděle 4. března 2012

China Glaze Trousseau + Essence Circus Confetti

A pro změnu další třpytkování..:D naprosto stejnou kombinaci má nafocenou i labradoora, ale já jí měla dřív, přísahám..:D tři vrstvy Chiny + jedna třpytek, zalakováno top coatem pro lesk jako blesk, výdrž 4 dny bez chyby, pak už mě to nebavilo..






6 komentářů:

  1. labradoora potvrzuje a přiznává, že si i mocně vzdychla úžasem, když to viděla naživo :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to vážně skvěle, tak hezky jarně :-)

    OdpovědětVymazat
  3. zajímavé, jak jste se obě shodly :D ale kombinace je to skvělá :) snad ještě lepší než s tím modrým lakem ;)

    OdpovědětVymazat
  4. no já si řikám, kde jsem to viděla.
    dneska jsem na konfetky v kramě koukala a odolala.
    ale tohle vypadá pěkně, něco podobného musim spáchat:-)

    OdpovědětVymazat